Ar tikrai prireikus galima gauti VMI paslaugas nuotoliu?

Visos VMI paslaugos nuolat teikiamos nuotoliniu būdu. Prisijungus prie Mano VMI ar Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS), jos pasiekiamos gyventojui patogiu laiku – darbo dieną ar savaitgalį. Paslaugos visomis darbo dienomis taip pat teikiamos ir telefonu 8 5 219 1777, o konsultacijos – numeriu 8 5 260 5060. Neturint galimybės paslaugą gauti nuotoliniu būdu, galima atvykti į VMI aptarnavimo padalinį iš anksto rezervavus vizito laiką. Rezervuoti laiką galima internetu www.vmi.lt arba tel. 8 5 2191 777.

Ar telefonu galima sužinoti, pavyzdžiui, kiek reikia sumokėti žemės mokesčio?

Mokėtiną žemės mokesčio sumą galima sužinoti paskambinus telefonu +370 5 260 5060 ir išklausius automatinę žemės mokesčio konsultaciją, nelaukiant kol atsilieps konsultantas. Šia paslauga gali pasinaudoti užsisakę PIN kodo ar atpažinimo telefonu paslaugą per Mano VMI sistemą ar mobiliu parašu. Individualios konsultacijos dėl žemės mokesčio apskaičiavimo už 2023 m. teikiamos ir tel. 8 5 2191 777. Bendroji informacija žemės mokesčio klausimais taip pat teikiama numeriu 8 5 260 5060.

Ką daryti, jei nepavyksta prisiskambinti?

Jei pasitaiko situacijų, kad VMI konsultantai telefonu užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį.

Kokias paslaugas gyventojas gali gauti, naudodamasis Mano VMI sistema?

Mano VMI teikiamos elektroninės paslaugos, aktualios verslui ir gyventojams. Prisijungus prie Mano VMI gyventojai gali sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją (VMI atsiųsti pranešimai, permokos, nesumokėti mokesčiai, delspinigiai), gali įsigyti bei pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju (PVM) ar išregistruoti iš PVM mokėtojų ir kt. Mano VMI galima naudotis paslauga „Mokesčių kalendorius“, kurioje užsisakius priminimus bus paprasčiau laiku atlikti su mokesčiais susijusias pareigas. Per Mano VMI gyventojai ir juridiniai asmenys taip pat gali perduoti mokesčių administratoriui svarbius dokumentus.

Ar yra galimybė pasikonsultuoti per Mano VMI?

Gyventojai, pageidaujantys gauti išsamią VMI konsultaciją mokesčių klausimais, gali raštu pateikti elektroninį paklausimą sistemoje Mano VMI, naudojantis paslauga „Paklausimų teikimas“. Mano VMI sistemoje taip pat galima pasirinkti pokalbį numatytomis temomis su konsultantu internetu (vadinamąjį chat‘ą). VMI interneto svetainėje bendraisiais mokesčių klausimais konsultuoja ir VMI virtualusis asistentas SIMAS. Jis padeda mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendro pobūdžio informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus.

Daugiau informacijos galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt, VMI „Youtube“ kanale ir oficialiame VMI socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje arba paskambinus telefonu 8 5 260 5060.

Valstybinės mokesčių inspekcijso informacija